Resten av kvällen

Då sitter man här igen.... Blev fan ingen jobbig dag på jobbet idag. Startade arbetsdagen med att köra en leverans till saab då jag även sprang förbi Marco med info om leveransen eftersom han var tvungen att greja lite med pallarna innan dem gick ut i produktion. Stanna även en snabbis på Johannes station och pratade lite om Halloween festen han och Sandra ska ha hos sig nästa lördag, fan vad peppad jag är!!!  Sen var det back to firman för att slipa lite b-stolpar, slipade ca 80 st på mindre än 40 min, sen var det åter igen dags att sätta sig i bilen och lämna lite leveranser, blev en snabb visit till LEAR och SAAB, igen. Efter det fanns det inget kvar att göra på firman och eftersom jag var ensam så tog jag ut komp och åkte hem, så jobbade bara 4 h idag, inte helt fel det heller.

Kvällen sen dess har varit rätt lugn, gjorde negerbollar till mig och sarah som iaf jag proppat i mig som en idiot, så lär vara go i magen imorgon hehe, men det var det värt, sjukt jävla gott med "niiggggeeee.....NOOOOO... We call them wienerbreads..." haha

Pluppen har förövrigt varit super go hela kvällen, han bara skrattar och ler hela tiden, älskar verkligen han så sjukt mycket, finns ingen större och bättre känsla än den när man fått bli förälder! =D

Här kommer lite bilder från dagen som varit :


   








Philip, pappa älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0