Macaroner, Rakad skalle, Babymassage och en fruktansvärd jobbkväll att se "fram emot"

Ojsan ojsan!!! Sarah (sarahsbaby.blogg.se) har nog hjärntvättat mig lite med allt hennes bloggande så nu tänkte la även jag ge detta fenomen en chans! Lär väl inte bli lika många inlägg och så som hon gör, men vi får väl se helt enkelt!

Dagen har  varit helt okej dag än så länge, vi vaknade halv nio alla tre och låg kvar och myste i kanske 30 min i sängen med Philip emellan oss, hans morgon humör är verkligen så underbart! Världens mysigaste är han på mornarn (fast han är ju bäst jämt egentligen)

Sen var det åter dags för den veckliga "frisör trippen" så blev till att gå in på dass o raka av sig det lilla hår som hunnit växa under veckan. Oi Oi skinhead get your hair cut!!!  hehe

Sen blev det enkel snabb krubb i form av macaroner med massa ketchup o faktiskt lite överbliven beanrnisås innan jag och sarah hoppade in i bilen o drog iväg till bvc för Philips babymassage grupp.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, fick höra att jag ska vara ensam på kontoret hela kvällen. Inte så värst kul, men så kan det gå ibland, alltid kul att vara "tvingad" att köra truck och göra jobb som man egentligen ska vara två på (för säkerhetsrisken) ensam, speciellt eftersom jag då heller inte har truck kort, men men, i dessa tider orkar man väl inte bråka om såna små saker!  Men men, ska väl dra mig nu, kanske skriver nån rad ikväll igen . . .


((även stort tack till Larissa för hjälpen med bloggens utseende))






Kommentarer
Postat av: Larissa

Jag är glad att du blev nöjd :) Lycka till med bebben!

2008-10-22 @ 15:44:56
URL: http://pooka.blogg.se/
Postat av: Sandra

visste du att Larissa är min barndomsvän? :D

2008-10-23 @ 08:36:04
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0