Förbannar youtube! Och mysig start på dagen än så länge =)

Jo, igår hade jag allt tänkt att gå och lägga mig sammtidigt som Sarah, men när vi väl skulle in till kojs så vaknade Philip så då började jag mata honom, medans Sarah gick och la sig. När plupp var färdig matad skulle jag BARA ut och stänga av Tvn och släcka alla lampor, men då var det såklart UFC ( ultimate fighting ) på tvn, så då fastnade jag i det, och i första reklam avbrottet så blev det att jag började kolla på massa olika roliga klipp och dokumentärer på youtube, tror klockan var strax över sex på morgonen när ögona inte längre orkade vara öppna, så då blev det sängen. Efter ca 2,5 h var det dags för matningen av plupp igen, efter många om och men så fick Sarah liv i mig så jag kunde mata Philip, såklart så ville han inte somna om så då gick både jag och Sarah upp och förberedd Philips första maträtt som 4 månaders bebis, (han blev 4 månader idag) potatismos, som Sarah lagat iordning i stora mängder några dagar tidigare!

 Philip väntar förbryllt på sitt potatismos
 Och här blir han matad av mig =)


Efter maten så beslöt jag mig för att gå ut på en promenix med Philip, jag tyckte personligen att det blåste jätte kallt, men Philip låg så skönt nerbäddad i sin vagn så han somnade nästan direkt så tror inte han kände av dem kyliga vindarna.
Gick iaf bort på familjen Gould för att kolla vad dem gjorde, och tur för mig så skulle dem själva också precis ut att gå med lilla Freja så jag följde med dem till lekplatsen där Freja sprang runt blanda alla gungor o ruschkanor. Längtar verkligen jätte mkt tills Philip blir lite äldre, när jag och han kan gunga ihop o åka ruschkana ihop =) Men men, man ska väl vara glad för den tiden man har nu med, tiden går fort och snart är han lika stor som Freja, och vem vet, då kanske man saknar att ha sin lille bebis!? Här kommer iaf några bilder från min och Philips promenix!

     sovandes plupp i skogen
 Här vaktar Kasper Philip undertiden vi väntar på att Freja ska bli påklädd och klar för lekplatsen
 Freja med sin pappa Tomas  Gunga är kul tycker Freja! =)
 När vi hade lekt klart fick Freja hjälpa mig att köra Philip en bit på vägen, det tycker hon är jättekul
                                 
                                    På hem vägen så vaknade Philip, då är man så här söt!  <3

Ikväll är planerna som sådana att jag & Sarah ska på bio tillsammans med min Pappa. Han ska bjuda med oss på den nya James Bond filmen. Hoppas den är bra, för jag är nästintill uppväxt med James Bond-filmerna, tror nog att jag och farsan sett alla som släppts, så den får inte vara dålig, Bond är nästan lite heligt för mig så kommer bli grymt besviken om den inte lever upp till mina förväntningar, men det märker jag väl ikväll om den är bra eller inte =) Orkar jag så ska jag ta och betygsätta den här på bloggen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0