everyday is halloween




Jävlar i min lilla låda, nu var det fan i mig på tiden att skriva lite igen! hehe. Igår var det halloween, ringde faktiskt bara på dörren två gånger här hemma, men tyvärr hade vi inget godis hemma till de små spöken som knackade på vår dörr =(
Idag är jag fan mig iaf peppad till 100% ska på fest hos Johannes o Sandra, halloween fest!!! ((bilder kommer komma från det)) Sarah ska klä ut sig till Marilyn Monroe *mumma*  =) själv ska jag försöka dona om mig själv till en zombie, eller Sarahs syster Lina ska få äran att göra det. Vi ska väl försöka åka in till Trollhättan vid 3 tiden, då har vi 3 timmar på oss att bli kittade o även hinna till bolaget innan det bär av till Von Döbels väg där det ska bli party som bara den!

Pluppen ska sova hos sin mormor inatt, så han kommer allt vara i tryggt förvar med sin mormor Åsa o Stefan! Sen så har ju både jag o Sarah skaffat gymkort, men bara varit där en gång än så länge, vi fick båda sån sjuk träningsverk, men är man inte allt för bakis imorgon så kanske man försöker palla sig dit innan vi hämtar tillbaka pluppen, vi får se!

Näää, nu ska datorn få fortsätta spela Rezurex på högvolym, ultimata halloween musiken, faktiskt! hehe



everyday is halloween











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0