Dagen....

Nu var det väl änna på tiden dags att skriva lite igen, sagt det förrut, inte lika flitig som Sarah på detta med bloggande, men jag skriver när jag känner för det....
   Idag startade jag dagen med lite tv-spel med min underbara son vid min sida, Saints row 2, min förtidiga julklapp av sarah och philip, hur bra spel som helst!!! Ett måste för alla er galna GTA-fans!
Under spelets gång ringde min telefon, ett skyddat nr ringde:
"Ja det är Joakim" svarade jag då....
"Tja, vad gör du..... Sätt på kaffe för vi kommer över till er om tio minuter...."
"Hmmm.... okej, vem är det?" Fick då jag svara med en osäker röst...." hehe, Det var iaf Stefan som ringde, sarahs mammas pojkvän, dem hade varit och handlat lite på Överby och ville kika förbi en stunde och kolla till guldklimpen! Efter några koppars kaffe och några timmars tjötande så bestämde dem sig för att åka vidare, då var det dags för Philip att nana sig lite. Sarah fick bli Philips "John Blund" och jag fick förtroendet att åka till ICA Kvantum och handla kvällens mat, det blev pepparbiff och potatisgratäng med bearnisås, fruktansvärt gott!!!! =D ((blev även en chipspåse som jag och sarah delade på))
Sen har vi nog inte gjort så mycket mer idag, har varit en väldigt passiv dag faktiskt, vi hade tänkt börjat storstäda när Philip somnat, men det tog lite längre tid idag än vanligt så vi kännde hur motivation försvann, så vi myste ner oss i soffan för att se en film. Och den var verkligen urkass! När det var tio minuter kvar utav filmen bestämmde vi oss för att stänga av den, så kass var den!
Nu sitter sarah och små ser på CSI, och snart ska vi väl lägga oss....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi såg självaste filmen filmen.. ELVIS the early years.. En dokumentär film :)

2008-12-01 @ 09:46:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0