Då var det måndag igen

Jepp, 2,5 timmar kvar tills man ska vara på saab med det glada humöret och visa företagets bästa sida, bläää.... är så sjukt less på att jobba nu, hade varit så jävla gott att bara ta ut pappadagarna, kanske inte alla, men iaf några! Få vara hemma med Philip och Sarah och bara vara. Just nu ligger pluppen och sover i sin gunga, stackarn var lite gnällig för ett tag sen, ville inte ta till sig nappen eller nåt, men så testade jag att sätta han i sin gunga, då somnade han snabbt! =)

Funderar på att sätta mig och lira lite fifia 09 nu, hehe, har inte direkt nåt bättre för mig, måste iofs fixa mat till jobbet, men koka makaroner tar ju inte så långtid, får bli enkelt o billigt idag, man kan inte ha med sig lyx mat jämt till jobbet, är ju inte direkt nån äcklig brat från sthlm som får allt serverat på silverfat. " Pappas pojkar " fan vad jag avskyr såna, tennisveckorna i båstad, köp champagne om ni vill era äckel, men drick den isf!!!! näää, fan vad hä'nder med detta inlägget, haha, blir ett hat mot äckliga bortskämda brats, det var ju inte meningen, men men, är nog lite övertrött bara..... fifa 09 får det bli istället.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aha, jag gillar inte Bond så vi ska nog se nå annat ;p

2008-11-14 @ 10:22:56
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0