halloween festen

Yes, igår var vi ju på halloween fest som sagt hos johannes o sandra. Hade faktiskt skit kul, men blev lite tråkigt mot slutet av kvällen i och med att jag fick i mig lite för mkt lite för mkt vilket aldrig är roligt, stackars jag fick ju gå ut i skogen o shit =( men som sagt, bortsett från spya i skogen o huvudverken som blev så hade jag verkligen skit kul!!! =)
Jävligt kul när Tomas och Pauline kom förbi också, goa vänner är aldrig fel vid festligatillställningar =)

    
Lite bilder från när Lina gör om mig till en zombie, tycker verkligen hon gjorde ett kanon jobb, blev super nöjd =)

 Min Marilyn Monroe <3

   


Lite andra bilder från festen som var :


             
Det heliga värdsparet     Madde och Tito      "han från sagan om ringen"  Pernilla och henns kissnödiga karl

 Tomas och Pauline

                                               
                                                                                                Kärlek för alltid ! ! !

                                               
                                                  Och sista bilden blir ett gruppfoto på alla oss som kom dit utklädda =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHA spydde du i skogen? va fan gjorde du där? :p

2008-11-02 @ 20:37:41
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0