Får väl försöka hålla bloggen vid liv

Får väl med handen på hjärtat säga att jag är väl inte så värst mycket till bloggare, känns mest som att när man väl skriver så upprepar man bara sarahs blogg fast iofs ur min synvinkel.

Idag fick iaf jag som sagt sovmorgon, gick väl upp för sisådär för en halvtimme sen, Philip sitter i sin babysitter nu iaf o kollar på barnkanalen o biter o gapar lite åt sin bitring, hehe, han är verkligen sötast i världen =)
Sarah var jätte trött när jag ropade " JAG E VAKEN  " o kom in väldigt snabbt i sovrummet med Philip, och bytte plats med mig, så nu ska hon sova "bara en timma" =P hehe, får väl se hur länge det blir, fast iofs så ska hon ju verkligen iväg o träna idag, så då måste man vara utvilad!

Själv ska man väl bara sitta hemma o dega idag, fick inte tag på nån barnvakt så blir iaf inte att jag tränar med sarah idag, sover hon inte allt för länge skulle jag kanske kunna träna innan, eller om jag orkar efter henne när hon kommer tillbaka. Helt seriöst nu, vill verkligen komma iform igen, spelade innebandy igår med några på jobbet, har verkligen ingen kondition alls längre, svagare än svagast är jag!

Näää, nu ska jag sluta skriva, o göra nåt att äta, hungrig som en gnu, har inte käkat sen frukosten igår, blev aldrig nån lasagne =(

  Min coola son med en av alla mina kepsar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0